sreda, 13. september 2017

Čas za sušenje paradižnika

Paradižnik letos sušim prvič.
Sušilnik mi je že nekaj let nazaj podarila sestra in končno je dočakal svoj namen.



Delala sem po dveh različnih receptih .
Prvi je šel takole.

Češnjevce sem dala na pol,malo večje na četrtine in pelate na kolobarje.
 V sušilcu sem sušila cca 3 ure na najvišji stopnji.
 Suhe sem zložila v kozarce in zalila z olivnim oljem.



Drugi postopek pa gre takole:

Paradižnik prerežemo na pol,na kolobarje in češnjevce na polovico ter jih zložimo na pladnje.

V mešalniku zmiksamo 3 stroke česna,žlico soli,šopek bazilike in 1/2 dcl olivnega olja.Z to mešanico premažemo paradižnike .

Sušimo na srednji stopnji cca 4 ure.

Posušeno zložimo v kozarce in zalijemo z olivnim oljem.





Takole shranjeno poletje v kozarcu nam bo polepšalo dolge zimske dni.




1 komentar:

  1. O, ti si se sušenja lotila profesionalno, po receptu. Pridna. Jaz pa delam na pamet. Narezane paradižnike posušim, potem jih pa nekaj pojemo takoj, ostale pa dam v skrinjo.

    OdgovoriIzbriši