petek, 6. januar 2017

Z paradižnikom v novo sezono

Z novim letom je čas za nove plane,nove ideje in nove sorte.

Te dni ko me je ujela nebodigatreba viroza sem se zakopala v košaro z paradižnikovimi semeni.
Urejam jih po barvah,lastnostih,velikostih,sortah itd itd.
Saj ne da mi excel ne dela težav in da me včasih spravi na rob ihte in solz.Vendar če sem začela,je fajn da tudi dokončam.

Takole gre :

Oranžne sorte :
  

zgodnje sorte :

 indigo sorte :


 rdeče sorte:

 rumene sorte:

 balkonske sorte:


roza sorte:

temnejše sorte:

zelene sorte:


bele sorte :


bicolor   sorte :

 In seveda bi jih še lahko delili na pelate,dwarfe,determinirane,češnjevce itd itd,......
No jaz sem jih letos razdelila takole,naslednjo sezono pa mogoče še podrobneje .


Naj vas tale polarni mraz ne odvrne od tega da ne bi pomislili na poletje,sočne domače paradižnike in počitnice.




2 komentarja:

  1. Lepo imaš urejene sorte paradižnikov. Jaz sem lansko leto shranila semena paradižnikov, ki so imeli najboljši ukus in so najlepše obrodili. :-) Poimenovala sem jih po svoje, tako da točno vem, kaj je v vrečki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo si pridna! Tudi sama imam rada paradižnik, ampak gojim le nekaj sort, pri tebi pa je pravi botanični vrt.

    OdgovoriIzbriši