petek, 13. januar 2017

Kolekcija Mojca

Novo leto,nove zmage,novi izzivi,novi projekti...........................

In na novo :Kolekcija Mojca .

Klekljana čipka je od ČIPKA .

Za zunanje blago sem se odločila kar za lan,se mi zdi da so k čipki nekak najlepše ujame.
Podloga in medvloga pa seveda bombaž.

Šivala sem 3 različne velikosti ,saj opažam da nekatere s seboj nosimo veliko,druge malo manj in ene ravno prav :).









Robni trak pa iz kolekcije Vintage blaga odlične španske trgovine z blagom.

Lep petek vam želim

3 komentarji:

  1. Čudovite toaletke s čipoko. Kantu rožica je zelo lepo narejena.Izbrala si krasen vintage blago

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kombinacija lanu in čipke, elegantno izpade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, HVALA!Vse lepo še naprej:)

    OdgovoriIzbriši