petek, 3. junij 2016

Paradižnik na balkonu

Na koledarju junij,vreme pa aprilsko.
Če je zjutraj jasno je že popoldan oblačno ali pa obratno.
In včeraj je bil res že skrajni čas da malo poskrbim za paradižnike na balkonu.Saj je tole vreme več kot ugodno za pojav bolezni.

Vse od sodre poškodovane liste sem porezala.Sodra je letos tolkla že 2x in upam da je bonus za letos izpopolnjen.
Prerahljala sem  zemljo v koritih,saj tudi korenine potrebujejo kisik in zbita zemlja  jim to preprečuje.
In vse sadike sem temeljito pošpricala z Sodinim pripravkom.Recept za njega je objavljen nekaj objav nazaj.
Gnojila pa še ne bom.Mislim da je v zemlji še dovolj hranil za kakšnih 14 dni,saj so bili paradižniki posajeni v dober substrat.


Paradižnik je kljub dežju in hladu lep,zdrav in nekatere vejice so že polne cvetja.
Plodov na balkonu pa žal še ni,kljub temu da sem vsaj od Gold Nugget pričakovala malo hitrejši pridelek.

Vilma je letos čudovita.Ima tako močne in zdrave liste,upam da tako ostane do jeseni.










Še sorte ki so letos na balkonu:
Whipersnaper
Gartenperle
Jani
Reisentraube
Venus
Baby
Gold Nugget
Green Sausage
Micro Gemma
Vilma
Pugovka
Koralik Cherry
Tambling Tom Red
Tambling Tom Yellow
Balkonzauber
Detsky Sladky Slivka 

Lep in sončen petek vam želim.

2 komentarja:

  1. O, lepo skrbiš za svoje varovance ;)
    Letos to vreme res ni naklonjeno paradižnikom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi paradižniki prav uživajo. :-) Se vidi, da lepo skrbiš zanje. Ampak tudi moji že cvetijo. :-))

    OdgovoriIzbriši