sreda, 29. junij 2016

Juta in počitnice

V naši kopalnici imamo nebroj različnih steklenih posodic,čašic,lončkov,vazic in če vprašate moža "ostale šare".

Pa sta dekleti malo pospravili in jaz malo ustvarjala.
Trak mi je Janja prinesla že pred mesecem,čipke pa so iz domače zaloge.












Ni veliko dela,le nekaj dobre volje.Poleg jute in čipke potrebujemo še kakšen meter navadne vrvice in lesene perlice.
Pomagala pa sem si z silikonskim lepilom.

V kopalnici pa potem nekako takole:






In ker sem v Nemčiji nabavila še zelo lep kos jute je ideja o zavesi hitro postala realnost.
Juta se ćudovito šiva in zelo lepo lika.


Lep,poletni dan vam želim.

2 komentarja:

  1. Tole "šaro" si pa res več kot odlično reciklirala, zavesa pa tudi izgleda super, si mi dala dobro idejo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si uredila kopalnico. Zelo lušni so tile tvoji lončki za "šaro". :-)

    OdgovoriIzbriši