nedelja, 8. februar 2015

Zimske šivarije.....

.....pravijo da koprive ne pozebe tako hitro.Bo že držalo.
Na Notranjskem smo vajeni snega in zime.Pravijo da je tule pol leta zima in pol leta mraz.

Medtem ko so zunaj naletavale snežinke in smo bili skoraj odrezani od sveta sem krojila copate.
Več kot 100 novih parov bo v delu .Malo sem seveda skrojila tudi "na zalogo".




Uporabljam 2 različna materiala.Debelejši filc za podlplate in tanjši za vrhnji del.


Takole zgleda osnova za vrhnji del


In takole so pokupčkani po številkah.
Kroje sem že več kot 15 let nazaj zrisala sama.Nekateri so že letom primerno utrujeni :(.








Lepo praznično nedeljo vam želim.

7 komentarjev:

  1. O marička, to pa je enega rezanja! :)
    Zaloga je precejšnja, sem pa v dilemi ali naj zaželim, da naj čim prej poide ali naj čim dlje traja. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. O moj bog, naj zima traja, da se delo zmanjša. Prava proizvodnja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Snega in copatov za celo Slovenijo. :-)) Si pa res ena pridna punca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ujejj občodujem tebe in tvoje ustvarjanje. Karkoli se lotiš, se lotiš "na veliko" :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, koliko snega in materiala za copatke. Pridna!

    OdgovoriIzbriši