ponedeljek, 27. oktober 2014

Zidam,ups šivam .....

....tokrat za Katjinino stojnico.
Takole so zapisali na njeni strani:

Prosimo za pomoč do lažjega življenja za Katjo.
Potrebuje kombinirano vozilo s prilagojeno dvižno rampo za prevoz invalidskega vozička na električni pogon. Njena diagnoza je je cerebralna paraliza tetraplegija, kar pomeni, da pri vsakodnevnih opravilih in aktivnostih potrebuje pomoč staršev.
Pomoč potrebuje pri hranjenju, osebni higieni, pri gibanju uporablja električni voziček, kjer je edino samostojna.

Za tiste ki uporabljate fb je   tule  več napisano.

Če bi želele pomagati,pa nimate fb strani,pa mi spodaj  komentar napišite pa vas bom usmerila jaz.

Dekleta ki pomagajo z zbiranjem sredstev bodo imele stojnico unikatov v začetku decembra in kasneje še februarja.Vesele bodo tudi kakšnega vašega izdelka.


Jaz sem zidala oziroma šivala hišice polnjene z sivko.







Predno gredo v škatlo smo jih še takole obesili na "hišno drevo" v hodniku.
Čudovitooo dišijo in upam da bodo na stojnici hitro našle svojega novega lastnika in novo hišno drevo.


Lep sončen teden vam želim.

3 komentarji:

  1. Prekrasne so in za dober namen. Naj punce prodajo čimveč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe hiške si sezidala... ups... sešila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne hiške so nastale in verjetno diši cela hiša.
    Jaz nimam fb in če v poštev pridejo tudi voščilnice, se z veseljem pridružim . Lp

    OdgovoriIzbriši