nedelja, 11. maj 2014

Razbijam :)

Tokrat sem malo razbijala,malo lepila,fugirala,.....ni da ni.
V osnovi je lonec glinen,vendar sem ga z svojo nerodnostjo žal razbila na pol :(.

Z pomočjo lepila in ostankov ploščic pa je nastalo tole:




V lonec sem posadila balkonski paradižnik in pa nizko kapucinko.
Svoj prostor pa je lonec dobil na domačem balkonu.











 Lep prihajajoči teden vam želim.

11 komentarjev:

  1. Pa ne samo lonec. Tudi polica je obdelana v istem stilu. Super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi polica,seveda.
      Ta je bila narejena enkrat lansko pomlad.

      lp

      Izbriši
  2. Pri tebi mora biti zanimivo. Zelo pridna in ustvarjalna si. Lonec je super izpadel!

    OdgovoriIzbriši
  3. Po mojem si ti tale lonec nalašč razbila, da si lahko naredila takšnega, kot si ga želela imeti :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super reciklaža! In polica je lonec že čakala.

    A se ploščice lepijo tudi na les? Si mi dala idejo, da poskušam porabiti ostanke polaganja ploščic na terasi.
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda.Ploščice lahko lepiš tudi na les.
      Uporabiš lepilo za ploščice in to je to.

      lp

      Izbriši
  5. Čudoviti izdelki, tudi razgled je omamen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Razgled je res lep in trenutno zelo zelen.

      lp

      Izbriši