ponedeljek, 27. januar 2014

Servetkarije

Tokrat je z škatlo v duetu   tudi  steklenica.
Nekatere imajo že določen namen,pri ostalih pa bom to naredila kasneje.


Tule se skriva Čokoladni liker.




V tehle dveh pa sta Zeliščni liker in v drugem Domače olivno olje.


In še malo "rezerve"







Lepe zimske dni vam želim.

11 komentarjev:

  1. Lepe! Kje si pa nabavila pokrovčke za stekleničke?
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Pokrovči so iz samopostrežne trgovine taboljšega soseda.

      lp

      Izbriši
    2. Imam, nekaj takih stekleničk, in mi je bil problem s čim zapret.Tudi moji bi bili za liker.
      Hvala za odgovor.

      lp.

      Izbriši
  2. Meni je to servetkanje super všeč, Pa mi ne rata :-( Pridem enkrat k tebi na inštrukcije :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Na inštrukcije pa seveda lahko prideš :)

      lp

      Izbriši
  3. Vedno lepe a hkrati super ideje!

    OdgovoriIzbriši
  4. uf s to lepo objavo si me spomnila da v avtu že vsaj 14 dni prvažam dve škatli polni pločevink od ILLY kave ki če ne drugea morajo v klet ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem,ki pokukate na moj blog.
    Lepo je vedeti da ste tu :)

    lp

    OdgovoriIzbriši